شب تاب

شب تاب

شبپره های مخفی ذهن,بالهای استواردر می آورند و در آسمان غروب پر می کشند و میروند

وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم,وقتی که دیگر رفت من به انتظار آمدنش نشستم

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست داشته باشه من او را دوست داشتم

وقتی که او تمام کرد من شروع کردم,وقتی او تمام شد من اغاز شدم و چه سخت است تنها شدن



نظرات شما عزیزان:

mahdieh
ساعت22:14---25 ارديبهشت 1390
vay shima juuuuun kheiliiiiiiiiiii ghashang bud mamnunپاسخ:aZzami man azat mamnunam azizam umadi DD :*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Shima ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

دنیایم را میدهم برای لبخندت, هراسی نیست. شاد که باشی دوباره دنیا از ان من است...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , fireflies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM